Työssäoppiminen Pärhä

keskiviikko 8. helmikuuta 2017

8.12 työtunteja 7h

Helppo tortai päivä, hyvät kebapit oli körrillä :)

Lähettänyt Unknown klo 1.26 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

maanantai 6. helmikuuta 2017

3.2 työtunteja 7h

Perus perjantai ja viimene päivä

Lähettänyt Unknown klo 22.34 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

keskiviikko 1. helmikuuta 2017

2.2 työtunteja 7h

Sihteeri vaihtu ja taas tosihelppo päivä

Lähettänyt Unknown klo 23.48 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

1.2 työtunteja 7h

Juostii aamusta vähä liikaa ni joutu odottelemaa mut aika helppopäivä noin muuten

Lähettänyt Unknown klo 2.36 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ▼  2017 (82)
    • ►  joulukuuta (15)
    • ►  marraskuuta (22)
    • ►  lokakuuta (12)
    • ►  toukokuuta (6)
    • ►  huhtikuuta (11)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ▼  helmikuuta (4)
      • 8.12 työtunteja 7h
      • 3.2 työtunteja 7h
      • 2.2 työtunteja 7h
      • 1.2 työtunteja 7h
    • ►  tammikuuta (10)
  • ►  2016 (6)
    • ►  joulukuuta (5)
    • ►  elokuuta (1)
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.